Regeneracja kół dwumasowych Czersk
Wbrew powszechnym opiniom regeneracja koła dwumasowego
nie wymaga unieruchomienia samochodu na bardzo długi okres czasu. Wynika to z tego, że w toku wieloletniego działalności wypracowaliśmy szereg mechanizmów i możemy zaproponować wiele wariantów rozwiązania tego problemu. Gdy zaobserwujemy symptomy wyeksploatowania dwumasy, to należy pamiętać o tym, że trudno będzie określić ile kilometrów można jeszcze przejechać samochodem. W niektórych przypadkach Klienci po zaobserwowaniu symptomów zużycia dwumasy mogli przyjechać jeszcze kilkaset kilometrów bez jakichkolwiek problemów. Zdarzały się jednak nam takie przypadki, że wkrótce, niemalże po kilku dniach od momentu zauważenia pierwszych objawów wskazujących na zużycia dwumasy samochód odmawiał posłuszeństwa. W takim przypadku niestety konieczne jest jego holowanie, co niepotrzebnie podnosi koszt całego przedsięwzięcia.
Gdy zdarzy nam się to relatywnie blisko miejsca zamieszkania, to kłopot nie jest może zbyt wielki. Gdy natomiast samochód odmówi posłuszeństwa w dalszej odległości od miejsca zamieszkania, to jego transport może być niestety znacznie bardziej kosztowny. Tak więc w przypadku zaobserwowania symptomów zużycia dwumasy warto jest mieć nasze wskazówki na uwadze i niezwłocznie odwiedzić mechanika w celu zdiagnozowania symptomów i odpowiedzi na pytanie, czy to rzeczywiście układ sprzęgła jest odpowiedzialny za zauważone objawy.Oferowana w naszym zakładzie centralnym
regeneracja koła dwumasowego,
to operacja realizowana najczęściej w odniesieniu do części zdemontowanych z samochodu i posiadającego przebieg około 200 000 km. Wartość ta jest jedynie szacunkowa, gdyż to styl jazdy samego kierowcy mocno wpływa na żywotność nie tylko dwumasy, ale i szeregu innych podzespołów, a szczególnie zawieszenia. Z naszej wieloletniej praktyki wynika, że na ogół samochody służbowe muszą znacznie wcześniej mieć zregenerowaną dwumasę, niż analogiczne auta wykorzystywane przez użytkowników prywatnych. Łatwo chyba jest wnioskować, jaka jest przyczyna tego stanu rzeczy. Otóż na ogół pracownicy firm posiadający do użytkowania samochody nie dbają o nie tak, jak robią to ich właściciele. Styl jazdy polegający na gwałtownym puszczeniu sprzęgła, ruszanie z piskiem opon spod świateł lub przeciążanie samochodu polegające na przewożeniu zbyt dużego ładunku ponad normy zalecane przez producenta przyczyniają się do znacznego skrócenia żywotności koła dwumasowego i innych elementów sprzęgła. W takim przypadku orientacyjny przebieg z pewnością będzie znacznie niższy, niż wspomnienia bariera 200 000 km. Z drugiej strony trafiały do naszego zakładu dwumasy, których przebieg znacznie przekraczał wspomnianą granicę. Tak więc, jeżeli zależy Ci na tym, aby sprzęgło w aucie wystarczyło na jak najdłuższy okres czasu, warto jest zwrócić uwagę na styl jazdy i sposób operowanie sprzęgłem.